Fullbokat

I dag har jag klivit upp kl 06,00 eller jag snozza till 06.15 sen klev jag upp. Jag har varit på praktik i dag ,de är sista veckan jag är på praktik. De är skönt ,men ändå så är de så roligt att vara där.Jag får säkert jobba extra innan jul och nyår.=)

Jag sitter på datorn nu medans Tony ser nå fotboll ,väntar att den ska sluta så vi kan börja se en movie. (Eagle eye) Den verkar vara nån bra thriller =) Ja i morgon ska jag upp tidigt å plugga matte och sen handla de blir biffar å potatis till middag. Hela min vecka är fullbokat.

Ons: Matte + FK papprerna
Tor: Praktik sista dagen+ handla å baka med gumman ;)
Fre: Finland happis
el på lördag  

Nu ska jag nog poppa lite popcorn

P & K




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0