Godmorgon..

Ja i dag känns de som man sovit bort hela dagen. Jag vaknade vid ett tiden då Tony väckte mig och sa godmorgon. Men i dag har vi hunnit vara och handla å en sväng å titta på julklapp åt pappa. Nu har jag bestämt mig vad jag ska köpa mamma är med å dela så blir inte så dyrt.  Jag längtar tils man kan ta in granen så mysigt =)

I dag hade jag tänkt plugga matte, men jag är så trött och känner att ingenting av de jag ska plugga i dag fastnar =) ha ha I morgon är de praktik som gäller, de är skoj att vara där =) 

Känns skönt när alla julklappar är köpta =) 

Nu ska jag ta en powernap så får jag se vad som händer när Tony kommer från träningen, 

hejs svejs. 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0