Mobilen slår av sig själv ,,,,,

I dag vaknade jag kl 13.00 och frågade Tony om vi ska fara till luleå, svaret blev nej men efter lite tjat så bestämmde vi att fara =) De e nämligen så att min mobil är de någe fel på slår av hela tiden så vi for å lämmnade in den i luleå på teknik magasinet. De skulle ta 2-3 veckor innan jag får tillbaka den. Gud så irriterande när de är fel på saker man köpt.,så nu om ni vill ha tag i mig får ni ringa till Tony. Ja jag hoppas att jag får min mobil snabbare än 2 veckor !

När vi var i luleå kikade jag om jag hitta någon klänning till nyår ,men inte de så de bär av till happis nån dag innan nyår. Måste hitta nån fin klänning =) Jag shoppade en kofta å två tröjor i dag i stället. Nu har man slösat pengar i gen suck* Men de var på rea så jag slösa ej så mkt.


Nu ska jag fortsätta se körslaget ,ha en underbar kväll.

P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0