Krya på dig present ;)

I dag mår jag lite sämre har ont i magen ,men jag orkar inte nå mer ligga i soffan så har varit å hälsa på Tonys ma och pa i dag. I går kväll kom vickan å ida förbi till mig dom var så söta hade köpt krya på dig present åt mig =) De var chips som jag är beroende av mandariner å en chokladtomte. Å av vickan fick jag turkisk te som jag älskar så mkt som hon köpt åt mig i turkiet. Ni är såå söta puss på er <3 Tusen tack

I dag ska vi äta chilli con carne till middag. Tony ska laga mat i dag för han har lovat att jag får ligga å vila ;)
Sen när Tony far å träna tänkte jag ligga å se what happens in vegas har sett den tidigare men de är ett tag sen så tänkte ta å se den eftersom jag inte orkar göra nå annat.

Ja hoppas allt de onda går över....

P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0