Happis Å Finland

Ja idag bar de i väg till happis å finland. Jag tycker om att shoppa ,men de går ju så mkt pengar. I dag har vi handlat julklappar å lite till oss själva på Ikea. Sen for vi till finland till de nya köpcentret där var vi in i alla butiker å jag hittade en top/tunika på gina. =) Nu har man slösat färdigt för denna månad nu är maten i ungnen de blir strips å grillkorv lätt å snabbt =) Ja måste plugga matte i kväll om jag orkar...trött. Jag träffa gumman Ida i finland hon var också på köpcentret lika söt som vanlig puss på dig*


p & K

Kommentarer
Postat av: Ida

Söööötis ;) Jag shoppade 2 tröjor till mig och en åt Henrik.. Vi var aldrig på Ikea. Tror inte jag handlade nå mer sen.. Det är skoj att shoppa, det har du så rätt i :P

2008-11-01 @ 14:35:39
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0