Happis!

Lördagen började med att jag hade planer på att sova till elva i alla fall, men mor ringde å väckte mig tio just när jag sov som bäst. Vi for en sväng till haparanda på bla sästö tex eller hur de nu stavas öb och Maxi. Efter att vi varit i happis for vi hemåt å stannade till i seskarö för att hälsa på morbror å fru som var i deras stuga =) Nu e jag hemma å Tony han kommer inte i kväll han ska jobba så jag ska fara snart till ma och pa och äta middag å göra slingor på mor. Hoppas Tony kommer i morgon eller på måndag hem de e som så trist att vara ensam eller ensam å ensam jag har ju bebbarna ;) Ja Ja jag r så trött så blir nog en tidig kväll

Ha en trevlig lördag

p & k

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är ett parhus vi ska se på

2008-10-05 @ 11:38:00
URL: http://emmastromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0