I morgon...

halloj i morgon bär de av till happis å finland vi ska fara på ikea å nya köpcentra i finland =) Vi ska handla lite julklappar å sånt. De ska bli jätte skoj jag älskar att handla julklappar =) Ja tänkte ju plugga matte i dag men jag orkar inte har blivit en soffpotatis nu på sistone, jag är lat. Frågade Tony i dag om vi skulle ta en promenix till hans ma och pa men han sa att han inte orkar när han varit å träna men jag e sugen e som mysigt när de e mörkt om man inte är ensam då e de ju hemskt. Jag är fruktansvärt mörkrädd ,men bara när man e ensam....Ja snart e de ju hallowwen undrar vad som händer vad ska ni göra ?

de enda jag vet är att jag ska köpa en pumpa ;) h ehe

P & K

Lite bilder från hallowen med brudar från några år sen





Kommentarer
Postat av: Ida

Men gud vad småa och söta ni såg ut. Vilken fin pumpa! Tror jag också ska fixa en pumpa i år :D

2008-10-29 @ 22:20:26
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0