Pite Palt

I dag har vi varit å ätit palt hos mormor hon gör världens godaste palter såna dära med fyllning i äkta pitepalt mumma =) Å så i dag äntligen har jag varit å kollat upp om minnen till min dator den e så trög med vista men nu ska jag köpa 4 gb på torsdag så den inte e så trög nå mera, Skönt ett problem ur världen =) I morgon ska man kliva upp tidigt å fara å plugga matte ,plugga i går också vill hinna klart till jul =)

ja nu ska jag ta mig en butterkaka bit å sätta mig framför tv en å jäsa.
 
<3 puss på mina vänner love <3


<3 puss på min älskling Tony love u




Kommentarer
Postat av: AnnMary

Åh, vad gott med palt! :D

2008-10-22 @ 00:55:24
URL: http://annmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0