Hej Hej ...

Hej Hej vad bra ida att de gick bra å sova Puss på dig*=)  Jag har typ nysss vaknat gud vad jag har sovit bra i natt. Vaknat å tänker söndag urk veckans tråkigaste dag jag hatar söndagar de finns absolute inget att göra! ÅÅ vad ska man hitta på i kväll kom med förslag kom förbi så kan vi se film om de nu finns några som jag inte sett bara å kika förbi i kväll =) eller så kan jag komma till nån bara vi kan hitta på något den här dagen e så lllååånnngggg.....Jag sitter å funderar vad man kan hitta på till nästa helg kanske tjejmiddag eller nå ??? hmm hmm ja ska gå å leta fram nå kläder å ha på mig i dag å fundera på tjejmiddag å filmkväll my girls =)


Puss å kramis////// Milla glad ***smile =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Har nog inte så många bilder på lägenheten.. Vilken dag ska ni och kolla??

2008-09-07 @ 20:48:37
URL: http://emmastromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0