Min Helg

helgen började med att man har varit till luleå å köpt min vinterjacka =) När jag kom till luleå å gick in på stadium för att köpa jackan så hade dom rea på min jacka så jag sparade 700 kronor, de var bra för då köpte jag för pengarna två spel å lite grejer på hm =) Senare på fredag eftermiddag så fotade min söta Moster mina fina höstbilder. Visst e hon duktig =) Har lagt till min Moster och Jimmys sida photodivine på länkar så ni kan gå å titta, de äger en foto studio i umeå=)  Och de e jätte duktiga =)

På Lördag var de middag hos ma och pa de bjöds på älg (fast de äter inte jag) innanlår och rotsaker med svampsås de var mumma =) Senare på kvällen spelade vi upp till bevis. med andra ord och brainstorm =)de var riktigt roligt =) Och de andra drack, inte jag. jag var chaffis =) Kvällen avslutades med att jag skjussa ner min söta Moster och min morbror ubbe ner på hela huset gungar sedan for jag å Tony hem och jag somade som en stock. =) Träffade annmary också hoppades du hade skoj kram* på dig =)

Nu så sitter jag vid tv å väntar på att ensam mamma söker snart ska börjar och har för ett tag sen ätit en nacho tallrik från 11 ans de kan jag rekommendera =)

Ska lägga upp några fler höstbilder sen när jag har fått dom....

Heipa heipa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0