Avensjuk =/

Lördagen började med att jag fick sovmorgon Tony väckte mig klockan 12. Sen så for vi ner på stan. Tony var på bolaget och så handlade vi lite granna.  Mamma och pappa kom inte hem i går de stannade i umeå så ringde å hörde var de var och de skulle komma hem på eftermiddagen. Vi for till mamma och pappa så jag fick köra doms nya merca när dom kommit hem. Gud så fin den är. Man är något avensjuk. =/


Vi var bjuden på middag hos tonys mor och far. Där var de grillade karrekotletter å klyftpotatis på murikan mmmm de var jätte gött=)  

Just nu har jag sett robinson och min billing åkte ut skit!!! jag ville ju att han skulle vinna ......

Ha en bra kväll

P & K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0