Gjort mkt i dag

I dag så har vi tvättat, varit en snabbis till luleå och sedan har vi ätit smörgåstårta till middag hos mormor.
 De var musigt =)
Jag har utforskat lite i min mobil har hittat att jag har en stegräknare =) När man skakar mobilen byter den låt man kan även vicka den uppåt så höjs ljudet och om man vickar den neråt så minskar ljudet. =)

Ja jag har också sett på efterlyst och rent hus =)

Nu ska jag bara mysa med mina kissar till Tony kommer hem, Han e å se fotboll hos lundberg.

P & K




Kommentarer
Postat av: Katarina & Lars

Glad påsk på er.Snart far vi till stugan.

Katarina & Lars

2009-04-09 @ 09:09:34
Postat av: moster

Glad Påsk älskling :o)

2009-04-09 @ 23:44:02
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0