hej hej

inte gjort så mycket i dag. Vi har varit å handlat å så. Är rätt trött lite irri annars är väll allt bra.

Ja jag har just sett en beck film på datorn *lite less* på beck...=)
Ja vad ska man hitta på i dag då? Tony ska å se fotboll i kväll hos lundberg. Så blir väll å se om de e något på tv.
Just nu så ligger gumman brevid mig å gubben i andra soffan å myser. Jag längtar tills de blir sommar tänk att sola,bada och bara ha skoj =) Ja ska ju såklart jobba i sommar ,men man hinner ju att sola å bada iaf.

Nu ska jag ta å läsa lite bloggar å så

P & K


Zorro min mys gubbe;)


Kommentarer
Postat av: Moster

Han ser såååååå smal ut när man inte ser kroppen på han ;))

...men söt :o)



puss :)

2009-04-14 @ 21:55:00
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0