.......

Min älskling har klockan tre i dag farit å jobba nu e han borta till lördag=( Trist att vara ensam hemma hatar det! De e så himla trist å rastlös som jag är =/ Jag får mysa med mina katter under tiden Tony e borta. Jag har just varit å badat å nu så ska jag sitta lite på datorn och senare i kväll ska jag se film. I morgon så blir de födelsedagsfika och mys hos stephanie =) Fast först ska jag upp tidigt i morgon jobbar 7 till 4. Har två dagar kvar på jobbet de e trist hade velat jobba längre. Hoppas jag får jobba lite mer om jag har tur.=)

Nu ska jag ta å äta lite finn crisp med ost å ta de lugnt.

P & K

Bjuder på nån bild



Kotten som var utanför 11:ans en kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0