Vad fan?!

I går kväll vid halv 2 på natten vaknade jag av att Tony kollade ut ur sovrummsfönstret och sa vad fan!
Jag frågade vad de var å tony sa jag vet inte,men de står två brandkårsbilar här utanför. Tony gick ner efter en stund och frågade vad som hade hänt. De hade börjat brinna i lägenheten som är snett under oss så dom höll på att släcka elden. De fick släck elden iaf och nu sa dom på nyheterna att branden var anlagd urch jag var typ jätterädd och somnade vid halv 3 på natten när jag äntligen vågade blunda. Man tänker ju tänk om de blossar upp igen?? De var ingen hemma där iaf och ingen kom till skada och de var ju tur. Alltså i dag så sa jag till Tony att jag vill flytta. De finns verkligen helt j-vla vrickade människor. Alla lägenheter hade kunnat börja brinna och många hade kunnat dö eller skadats. Jag hoppas att man får tag i den som gjorde detta och att denna person förstår vad han/hon gjort.

Började jobb kl 7 i morse och 6 klev jag upp har cirka sovit 3 timmar i natt och jag är jättetrött


P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0