Äntligen ledig =)

Jobba jobba å jobba nu e jag äntligen ledig =)

 Har varit en roligt jul =) På julafton var vi hos farmor och farfar och åt och öppna julklappar. Jag är jättenöjd med alla julklappar tack tack för allt =) Fick allt jag önskade mig och lite till =) I morgon så ska vi fara till Luleå å shoppa lite. Ska kika på lite grejer =)bla en bilbarnstol mm. I kväll ska vi nog inte göra så mycket blir nog att spela mario bros =) Ta de lugnt och så.
Jag har ju jobbat till tolv i dag. Jag är trött klivit upp 6 nu många dagar i rad. Nu tänkte jag gå å börja med maten sen ska ma och pa komma förbi å hälsa på kanske i kväll.


P & K

Har tyvär inga bilder från jul kameran glömde jag hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0