Fredag

I dag så ska man fara å handla lite till middag och gottans till i kväll =) Natten har varit lite jobbig typ inte sovit något vaknat hela tiden. Kan inte ligga på rygg inte på sidan heller å så ligger man oskönt hela tiden. Och när jag ligger bra jaha då måste man gå på toa å kissa kan bli galen ! Har i alla fall sovit några timmar till å från.

Nu känner jag att jag måste äta något tror vi har nå pan pizza i frysen en lätt frukost/lunch eller vad man nu ska kalla de?
Sen har man julklappar som står och väntar på att bli inslagna kommer som inte liksom till skott.

Nä mat var de visst ciao

P & K


Glöm inte å rösta på calle i kväll =)


Snart e de jul =)


Kommentarer
Postat av: Gillasfoto

Va fin bild :)

Jo jag ska visst glömma bort att rösta på Calle på spången men tänker inte rösta överhuvudtaget ändå ;)

Ha en fin Idol-kväll :o)

Kram

moster.

2009-12-11 @ 14:16:03
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0