Hänt mkt =)

Har inte blogga på ett tag ,men har ej haft tid.....

Har hänt mkt vi har varit på begravning för min älskade mormor allt var jätte fint. Kan inte förstå det ännu att du inte finns hos oss. I mitt hjärta och i mina tankar kommer du alltid finnas kvar, jag saknar dig mormor. ♥

I torsdags så var jag och Tony bjuden på Tonys julbord/firma fest. Vi var på westen farm i boden där har jag aldrig varit. Var jätte roligt och jätte god mat =)

Och så måste jag berätta om världens underbarste kille =) På morgon så vaknade jag av en puss och Tony gav mig en present =) de var en berlock till mitt armband ett C så gulligt ;) Jag älskar dig så mycket =)

Just nu så snöar de så mysigt ute. Julgranen är klädd och klapparna ligger under granen inte alla inslagna, men de har jag planera att göra i dag =) De är så mysigt nu längtar till jul. =) Men först längtar jag till 17 december =)

Ha nu alla en underbar helg P & K

Lite bilder





Showen var jätte bra =)




Lite från westen farm jag knäppte inte så mkt jag filma mest =)


Kommentarer
Postat av: Ida

Förstår att det är jobbigt att mormor inte finns längre. Men hon finns säkert med er ändå, fast på ett annat sätt. Det är vad man kan tro och hoppas! Tänker på dig! kramar

2009-12-05 @ 18:16:19
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0