Promenad

I dag har vi varit billös så vi har varit på en promenix till mor och far. När vi skulle hem hade jag kramp i låren sen hade jag ont i korsryggen. De är inte långt till ma och pa men vi fick stanna typ 6 gånger så tony fick hjälpa mig att stretcha låren jag hade så ont. Nu sitter jag här och har fortfarande ont fast jag har försökt sträcka ut ryggen och låren.  Ja de e väll bara härda ut. Vi ska i alla fall få våran bil snart den e på lackning så tony och hans far skulle fara å hämta den vid fyra. =) I dag ska jag inte göra så mkt tar de mest lungt och myser med tindra och zorro.

De e julafton nästa vecka känns konstigt =)

P & K



Kommentarer
Postat av: Emma

Har du börjat få foglossningar??

2009-12-15 @ 16:17:49
URL: http://emmastromback.blogg.se/
Postat av: Emma

Du får ta och kolla upp det!!

2009-12-15 @ 22:39:34
URL: http://emmastromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0