AJJJJ



AJ AJ AJ AJ

urch å fy å f-n jag har haft så ont i dag börjar gå över nu .....

I dag så har min söta mormor blivit utskriven från lassa så jag å tony har varit å sjussa hem henne =) sen så har jag lagt mig ner i sängen under täcket å skrikit å gråtit i 3 timmar för min onda mage!!!!Känns bättre nu ring vc och ska få nå starka piller så de någon gång släpper i magen =) Nu så har Tony farit å klippt sig och magvärken har börja gå över så jag sitter iaf i sängen å tar de lite lungt å käkar pronaxen. Min Moster har kommit i dag så man får se om jag mår bättre vill jag ju hinna dit å krama henne ;)

Ha nu en bra dag...

P & K


Kommentarer
Postat av: Emma

Ingen fara det var ju ändå så kallt så man ville ju inte stå still :) Men när man promenerade så man höll värmen så var det jätte skönt :)

2009-02-06 @ 17:20:17
URL: http://emmastromback.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas det blivit bättre i magen!!

2009-02-06 @ 17:20:34
URL: http://emmastromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0