Happis

I går så började dagen med att vi styrde kosan mot happis...för att köpa tapeter,och andra saker =) Hittade inga tapeter men var in på gina å hitta en tunika å en vit mysig kofta =) Sen for vi hemåt, å jag var så trött i går de e mycket tankar just nu. =/ I dag så ska vi käka hos min mor å far å ,sen kanske vi ska fara till Ida å henrik å dricka lite vin å sen gå ut på hotellet de blir skoj Emma kommer nog också =) Nu ska jag ta å klä på min sitter under mitt täcke å myser =) Vi ska fara titta på tapeter köpa slingmedel å bolaget.

P & K

Älskar alla er mina nära å kära =)




Kommentarer
Postat av: Emma

Okey vad kul :) Ska ni oxå ut?

2009-02-28 @ 11:01:42
URL: http://emmastromback.blogg.se/
Postat av: Faster

Ta det lungt nu när du är ovan att dricka

2009-02-28 @ 14:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0