Lördag ,Söndag

I går så spelade jag.Tony,Lundberg å rikard bowling de gick inge vidare bra för mig. Sen när vi kom hem på kväll såg vi Lost å van veteren. I dag så ska vi äta stekt potatis å schnitzlar till middag å kladdkaka tillefterrätt=)  Sen ska jag å mamma å hälsa på mormor på lassa. Tony å pappa ska se nån fotboll så de ska inte följa med.

Är sugen på att spela i kväll spela (Med andra ord) eller wii,men de är roligare om man är flera inte bara jag å Tony.
Ja nu ska jag ta å läsa lite bloggar ha en bra Söndag.

P & K



Världens Finaste Gumma

Kommentarer
Postat av: tessan

hej hej, länge sen sist.. hur har ni det, med oss är det bara bra. kom förbi någon dag det är ju sååååå länge sen kram/tessan

2009-02-01 @ 21:34:23
URL: http://dreams--and--reality.blogspot.com/
Postat av: Gilla

Hej min kärlek :)

Kanske inte imorgon men på Tis, förmiddag !

Och d e om jag får ledigt alltså !

P&K

Moster proster ;o)

2009-02-01 @ 23:12:55
URL: http://gillasfoto.blogg.se/?tmp=29182603

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0