Myspys tv tittande

I dag så har vi varit å titta på tv hos emma,jocke å alvin =) Vi har sett du är vad du äter å lyxfällan =) Å han e så Söt alvin, han hade vuxit tyckte jag sen jag såg han sist =) Nu sitter jag här i soffan har som varit en stressig dag. Vaknade först sent sen har vi ätit middag, varit hälsa på mormor på lassa, varit till farmor som fyllt år å ätit tårta. Sen så har jag kommit hem bytt om å farit till emma. Nu e jag hemma å ska bada =) Har som inte hunnit med att bada ska vara skönt att lägga sig ner å slappa med ett varmt bad. Sen blir de å äta en ristorante pizza som jag köpt från draggen Mumma =)

Ha en fortsatt trevlig kväll eller natt


P & K

ps I morgon kommer min bästa söta goa MOSTER puss på dig ;)



mina sötnosar

Kommentarer
Postat av: Moster Gilla

Haha...du e då för söt ;o)

...å kissarna me :o)

puss & kram...

2009-02-06 @ 00:01:45
URL: http://gillasfoto.blogg.se/
Postat av: Ida

Åhhh, den där bilderna var ju jättegullig på kissarna!

2009-02-06 @ 00:10:45
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0