Telefon

I dag har  jag fått min telefon nu e de bara å vänta å se om den är lagad ?! Vi får väll hoppas att den är de. Men nu när den kom så skulle jag lägga in lite musik på den, men då upptäckte jag att minneskortet var borta. Jag ringde teknik magasinet å sa att de var borta så de skulle skicka ett nytt. Han sa att vi skickar ett 2GB istället för ett 512 eftersom att de har varit så mycket svammel de var ju snällt av dom =) Ja nu så sitter jag å blir masserad av våran massagedyna de e skköönntt ont i ryggen efter att jag vaknat urk* värker som tusen vid svanken å de =/  I kväll ska jag.vickan.emma å lisa å bowla de blir skoj =) Nu måste jag ta å vika in lite tvätt efter jag masserat mig klart =) I morgon är de alla <3 -dans så jag å Tony ska å äta gött på vikingen mysigt ;)

Ha en bra Fredag P & K



Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Ida

Tackar :) Jo den var bra den..



Kul att de kompenserade dig med ett större minneskort då! Snällt..

2009-02-13 @ 15:13:10
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0