Ett gott skratt förlänger livet

Jaha då var helgen slut. I fredags så var det tjejkväll hos mig de var jag.Ida.Lisa och Linda här vi hade jätte trevligt åt godis å chips å skvallrade. =) Efter en stund så kom henrik förbi ,och han var sugen på att bowla eftersom att Tony å hans bror hade farit ner å bowla. Så vi bestämde oss för att bowla hämtade upp Stefan, vickan kunde inte komma hon var sjuk. och for dit. Vi bowlade från halv 10 till 12 någon gång. Efter de så gick vi till B 4 å där drack Henrik, Tony ,ida & Stefan. Jag var chaffis å Linda å Lisa körde också bil =)

Efter B4 for vi hem till oss och när vi var påväg hem så fick man blåljusen efter sig typiskt =) Ja dom tyckte att jag skulle köra lugnare på strandgatan fast klockan var ju två på natten å inte en människa där. Fick blåsa å visa körkortet blir alltid nervös när polisen stannar man =) Ja sen fortsatte vi hemåt å Ida å henrik å Linda å stefan kom. Killarna spelade bordshockey å drack vin =) Man tager vad man haver ;) Efter en mycket rolig å trevlig kväll med mycket skratt=), så gick Ida å Henrik hem vid halv 4 tiden. Jag å Tony bäddade upp sängen å jag satte på tv en å så george 2 till jag till slut somnade.

Ja då har vi Lördag, då tog vi de lugnt ,åt middag hos mor och far å sen så mös vi hela kvällen med film. =)

P & K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0