Helg !

Ja då var de söndag =) På fredag så for jag å ida till vickan och stefan och sedan kom Tony. Vi såg Lets dance och så sjung vi singstar sen ,eller de var väll jag å ida som sjöng mest =) de var skitskoj med singstar man blev ju faktisk lite partysugen =) När ska vi ta å festa ??? 

Jag å Ida drack lite champange, Vickan fick hålla sig till hostmedcin så kunde inte dricka hon hade den med röd triangel. Sedan så gick jag .tony å ida hem vid ett på natten. de var en mkt trevlig kväll=)

På lördag så var jag.tony och pappa å bowla. Jag slog mitt rekord för i år 158 p jag är nöjd =) vann 1 gång över pappa å tony =) sen kom jag två och sen trea = ) Sedan så for vi å körde lite bil jag å tony sedan hem =)

Just nu gör jag inte så mkt har just badat och nu ska jag ta de lungt.

p & k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0