Ida du e bäst på att fota ;)

Ja i dag har vi inte gjort så mkt jag har läst i min bok, så snart har jag läst ut den och då ska jag börja med den andra. I kväll ska Tonys bror och hans tjej komma hit och då ska vi spela lite wii. Just nu så sitter vi å ser tv dricker citronbubbel som (Ida lärt mig ) och äter melon myspys;) Jag ska förflytta mig till massagedynan snart å njuta i en timmes massage de e verkligen lyxigt att ha massage hemma hur länge man vill och ingen som klagar att han har ont i händerna ha ha =) 
I dag har jag fotat katterna, gud vad de är svårt att få en bra bild jag måste ha en fin bild för jag ska skicka in en för förstoring. Jag ska ha den i ramen som jag har i hallen de blir nog fint. Typiskt att man måste ta 50 bilder för att få en bra. Svårast tycker jag de är med katternas ögon att få den perfekt. Jag tror att jag ska be Ida ta en bild åt mig för hon e ju bäst på att fota =)

I morgon är de ju lets dance så jag tänkte gå med Ida till vickan var de tänkt å se de å sen skulle vi sjunga lite singstar =)
Vi ses i morgon 

P & K


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha, vad sööööt du är :) Tackar så mycket! :)

2009-01-08 @ 21:42:13
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Annelie

Gud vad roligt om man bara kunde gå över gatan och umgås med sina vänner!! saknar er

2009-01-09 @ 13:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0