Kallt.

Shit vad kallt de är ute jag fryser !!! I går var jag ida och vickan å lisa å hälsa å lilla söta Alwin. De är inte klokt så söt han är =) Vi var där ett tag gav en liten present till Jocke å emma =) I dag så vaknade jag av att telefonen ringde. De var teknik magasinet som ringde å sa att min telefon hade kommit. Vi steg upp och for till lule, men blev en snabb sväng in på teknik magasinet å sen hem. Nu så sitter jag på msn och pratar med söta Ida =) I kväll ska Tony å spelar innebandy vad ska jag göra? P & K

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Ja det är bra kallt ute!

Vilken fin bild det var på dig i headern =)

2009-01-15 @ 15:53:40
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0