lite om året som gott

Lite å göra tog den här av Emma ;)

2008



Hur har året nollåtta varit för dig?  Roligt år
Bättre än förra året?  Jo
Har du träffat några nya vänner?  jo
Isåfall vilka? ja de e många
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? de e så mkt roligt som hänt , två kompisar blev gravida=)
Har du flyttat under år nollåtta? nope bara funderat
Har du hittat en ny låt som du älskar? jo
Isåfall vilken?  i kissed a girl - Katy perry

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta? Helt underbar
Har du strulat med någon? Nope
Har du varit kär? Jaaaa är de fortfarande
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? Nope

SORG & HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? nej
Har någon i din släkt avlidit? nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Tror inte de
Har du varit i slagsmål? nope

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? Nej
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? Jaaa GÖR de hela tiden ;)
Har du ljugit för en vän? Nope
Har du gjort något dumt mot en vän? Ja nån gång länge sen
Har en vän gjort något dumt mot dig? nej skulle inte tro de

SKOLAN & FRITIDEN.
Vilken skola går du på? Ingen just nu
Har någon varit elak mot dig på skolan? Nope
Hatar du någon på din skola? Jo säkert gjorde man de
Har du gjort något framsteg? Jo de tror jag =)
Har du haft alla rätt på ett prov? Nej men ett fel en gång=)

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - Det har jag nog
Har du många killkompisar? Nope några har man väll
Har du förlorat en vän? Nope
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? jag tror inte de
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nope
Har du ljugit för en bästavän? Nope
Har du haft en relation med en vän?  Nope





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0