Mobil J-vel

Jaha vad ska jag ta å hitta på vill göra nå skoj nu nu nu !

Just nu sitter vi å lirar lite wii sett lets dance så just nu e jag inte rastlös, men vad ska man ta å hitta på i morgon ?
Ja jag vill fara ut å köra lite bil i kväll,,,skulle vara trevligt =)

Ja å så i går var vi å hämta ut min j-vla mobil å tror ni den var lagad nä i helvete heller. Slår av hela tiden !!! 
F-n skit j-vla idiot satans mobil jävel!!!
(ja nu fick jag skriva av mig lite ilska) Lite less man är på allt tjorv !!!

 Tur att Tonys ma och Pa ska till luleå i morgon så de kan lämna in den för andra gången =)
LESSS på allt som kronglar varför kan man inte bara få en ny mobil.!? Man ska bara skicka in å skicka in ÅÅÅÅÅ.
ja glad jag är =/ Ja nu ska jag ta å plocka lite grejer ligger grejer överallt.

Sov gött med er

P & K

Kommentarer
Postat av: Katarina Ö

Hej

Det finns en regel som nästan ingen vet men det är så att dom.Det år att du skulle ha en ny telefon första gången,om dågot år fel inom 2 veckor.

2009-01-17 @ 14:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0