Shopping sugen ;)

Ja i natt har jag inte sovit nå bra alls klockan ringde 07.30, men jag orkade inte kliva upp så sov till 9. I dag så har vi vari  å handla och sen till middag blev de pizza i love it =)
Längtar tills man får pengar måste till happis en sväng å handla duchkräm, värmeljus,trasor ,diskmedel , tvål och sånt där nödvändigt =) Å så in på Ikea en sväng å titta på bokhylla =) Och så titta lite på annat som kläder;)

Vi har också i dag kikat på trean som är ovanför oss ,men urch nä de ska vara fint om jag ska flytta och renoverat =) 

Nu ska jag ta de lungt å plugga lite matte *suck* De är om de där X en man ska sätta på en sida =) ja jag fattar inte heller =) 

P & K  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0