Vad ska man göra?

Jaha vad ska man ta å göra i kväll? De e väll bara å se tv finns som inget att hitta på. Tony e å jobbar kommer hem i morgon ...Trist när han e borta man blir ju som så ensam,fast jag har ju kissarna=) I dag så har jag varit å hälsat på Mormor å ätit god lasange hos mamma å pappa =) De är inte roligt att laga mat när man är ensam hemma. De e roligare å äta borta då. Hur skoj e de att äta ensam.....ja Tindra ligger i min famn å myser,hon e så söt min gulliga gumma. Å Zorro ligger här brevid sötnos =) Nu ska jag gå å ta mig en smörgås =) å se lite tv semester svenskar kl 20.00 =)


ha en bra kväll
                                      En gammal bild på mig med  en nalle =) På skansen
 


Tony på skansen gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0