Kvällsöppet med Ekdahl.

I dag så har vi inte gjort så mkt. Jag har varit en sväng till folket hus sedan så har jag å Tony varit in på begravningsbyrån och skickat ett telegram.
Efter maten har jag spelat lite poker och jag vann hela tuneringen =) Skoj =) Just nu så ser jag lite efterlyst och efter det ska jag se kvälsöppet med Ekdahl. Tindra gumman ligger med mig i sägen å myser, vi ligger i sovrummet å ser för Tony ser fotboll i vardagsrummet. I morgon är de planerat att de är spelkväll hos Vickan. Så de blir å spela i morgon kväll. Jag känner mig lite hungrig nu så jag ska gå å ta mig nån macka =)

Ha en bra Kväll

P & K


Hon e ju bara för söt =) Gissa hur mysigt vi har ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0