mysa med Z & T

Ja i dag har jag inte gjort så mkt. I morgon kommer Tony hem han slutar i morgon. Jag längtar....
Jag hade tänkt slänga ut mattorna å städa här i morgon. Känner att de är dags. Katterna släpper så mkt hår hela tiden. Fick iaf förstoringen på kissarna i dag men så klart så när jag satte in förstoringen i ramen sprack glaset typiskt*!!!! Måste fara till Ikea till veckan å köpa en ny ram =)


I kväll så ska jag bara ta de lungt å se tv mysa med Zorro å Tindra.




Min gumman **Blink**








Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vad jag gillar den där bilden :)

2009-03-31 @ 21:54:23
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Ett tips far til åströms glas och köp ett nytt glas till ramen, tror de blir billigare än en ny ram och så får du ju användning av ramen =)

Kram Elin

2009-04-01 @ 15:05:37
Postat av: Anonym

Hej! Ett tips far til åströms glas och köp ett nytt glas till ramen, tror de blir billigare än en ny ram och så får du ju användning av ramen =)

Kram Elin

2009-04-01 @ 15:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0