Fest hemma hos oss

En helt lyckad kväll i går =) Jag hade jätte roligt hoppas att ni hade lika skoj som jag =) Jag drack inte så hemskt mycket lagom ;) Vi girlsen spelade med andra ord och våghals de var skitkul när man drack mycket roligare än när man e nykter =) Sedan så blev de hottot och avslutade med en korv på korvgubben =) Därmellan var de hårdrock dans å mycke drickande.=)

I dag e jag trött och slö ligger ner i soffa med datorn i famnen. Väntar på att de ska bli kväll så jag kan vara lite med onyttig å äta chips å dipp =) Efter en flåttig pizza
Ja nu kanske man ökar på sig i vikt lite mer och de bara positivt börjar närma mig mitt mål !!

P & K

Älskar er mina gummor <3

Älskar dig Tony <3

Älskar er mina nära och kära <3

Tyvärr inga bilder dålig på att fota men nu ska jag börja igen....

Kommentarer
Postat av: Ida

Puss ;)

2009-05-03 @ 20:07:58
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Gillasfoto

...älskar dej oxå :o)

2009-05-03 @ 20:50:04
URL: http://gillasfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag jobbar så jag hinner inte..

2009-05-05 @ 16:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0