kyckling =)

I dag så har Savvi å Elin och Viktor varit å hälsa på =) De har varit jätte skoj att de kom förbi.

Efter de hälsat på så for vi å handla till dagens middag de blev szechuan kyckling. De är min fasters recept
De blev jätte gött å starkt precis som de ska vara =) Ska äta lite som blev kvar av middagen i kväll mumma =)

I morgon  så ska vi till stugan på dan äta middag å så ,sen på kvällen e de mys hos Ida. =) Stephanie har anlänt till Kalix =) Så i morgon blir de mys å mycket tjejsnack =)
Hade planerat å kliva upp tidigt i morse, men lat som jag är ides jag inte. Men i morgon måste jag så de e bara å häva mig upp kl halv 8.

Nu ska jag se på tv sen e de natti natti för min del.

P & K





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0