Lördagsmys ;)

I dag så har vi ätit en god laxmiddag och sett filmer. Vi har hyrt Day of the dead. Och så såg vi wallander som man i dag fick med aftonbladet =) Day of the dead var ganska bra inte den bästa film jag sett men den gick =) Wallander tycker jag om ,men jag gillar inte Rolf lassgård som wallander Krister henriksson som wallander är mycket bättre =) Lassgård jag vet inte, men tycker inte om han.......

Men de har i alla fall varit en mys kväll med film och robinson, godis och chips. =)

I går så var vi å hälsa på Tonys ma och pa i husvangnen i björkfors. Vi åt grillat och sen spelade vi en kubb tunering med fyra lag de var jätte roligt =) Tonys ma och pa hade kennelträff, så de var ganska mycke folk där  =)

Nu så ska jag se vad som visas på tv =)

Ha en mysig kväll

    P & K

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, hinner tyvärr inte det. Fullt upp denna vecka ;)

2009-05-24 @ 23:27:17
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0