Smörgåstårta

I dag har vi gjort smörgåstårta.. två stycken STORA =) Jag sitter å ser talang just nu, sen ska jag se berg =)  I morgon fyller min älskling år. Så i morgon på morgonen blir de frukost på sängen, present å tända ljus mys mys =)  
I morgon fyller också Vikor år, savvi å Elins sötunge ;)

Ja är sjukt sugen på chips just nu å dipp mmm så gött de skulle vara ,men jag är alldelens för lat för att fara ner på draggen =)

Ha en mysig kväll

P & K

En bild på mästerverken......



skink tårtan


Lax å räk tårtan




Kommentarer
Postat av: Ida

Mmmm. vad gott det ser ut!

2009-05-08 @ 23:24:00
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: moster

Till Tony : Hipp hipp HURRAAAAAA !!!

Må du ha en JÄTTEFIN dag :))



Vilka mästerverk ni har skapat, nu skulle man va på hemmafronten och hugga in :o)



Puss & kraaaaam



moster :)

2009-05-09 @ 10:57:40
URL: http://gillasfoto.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad fyller du tårtorna med?

2009-05-09 @ 17:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0