bubbeldricka och skorpor

Ja nu sitter man här igen...dricker bubbeldricka och är sugen på skorpor ! =)

På torsdag är de att inhandla julklappar som står på listan. Ja nu hörde rätt, måste börja nu hur ska jag annars hinna?? Jag älskar julen och allt som hör till. Tänk att få slå in klappar,julpynta ,fixa och pyssla, tända ljus och bara mysa. ÅÅ jag vill bara att de ska bli jul typ nu. Ja som sagt på torsdag blir de luleå sväng ,Tony ska plåga sig i några timmar medans jag går på stan och shoppar lite julklappar. Hoppas bara inte jag har ont min mage som jag alltid har då e de jobbigt att fara. Vi håller väll tummarna !

I dag går mina tankar till min mormor älskar dig.♥

P & K


Kommentarer
Postat av: maddiis

Camilla, jag beklagar sorgen, känner med dig och vill att du skall veta det ! Får väl tänka på att hon slipper plågas mer och får återförenas med sin älskade man ! <3 hon var en fantastisk människa !

2009-11-06 @ 12:55:28
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0