Bilen går mot moster =)

Ja i dag e de söndag en sån här härlig dag att bara ligga i sängen mysa =)
Vi har iaf varit till mor och far en sväng i dag å till tonys mor och far. Nu så ligger jag under täcket å fryser brrr kallt. Vi tittar på LA ink. 

På torsdag förresten så styr vi kosan mot Umeå och hälsa på MOSTER å jimmie =) De ska bli jätte roligt =) I ume ska jag köpa lite julklappar de e lika bra å börja så de inte blir så stressigt sen =) Jag ska även shoppa ett par täckbyxor å en foundation =) 

I kväll blir de å göra några mackor å se filip å fredrik =)  

P & K


Jag lovar att kameran följer med till umeå. Så ska fota i studion, och fotas förrhoppningsvis, visst Moster =)
och jag tror moster att jag har övertalat tony å få han på bild =)




Snart  e de halloween i gen =)




Kommentarer
Postat av: Ida

Åhhh, vad kul! Jag vill också :D

2009-10-18 @ 23:32:22
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Tänkte tipsa om min relativt nya och populära JULBLOGG.

Många har valt att länka till mig i sina egna bloggar.



Bokmärk eller lägg till på Bloglovin´ för att vara säker på att inte missa all JULSTÄMNING den ultimata julbloggen bjuder på!



MVH Elin - Julbloggen ♥

http://julaftonsmorgon.blogg.se

2009-10-20 @ 12:23:45
Postat av: Lisa

Åhå! Jag ska också till Umeå, fast på fredag!

2009-10-21 @ 19:33:55
URL: http://moveitlucy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0