Lördagsgodis=)

I går så var vi å hälsa på ma och pa vi såg idol och sen johan falk =) Vi åt varma mackor å chips gött gött=)
Jag måste bara säga förstår inte varför de inte skickar hem niclas ur idol han kan ju inte sjunga och de kan skicka hem eddie också å rabih också...Rabih kanske klarade MJ eftersom att MJ också hade en baby röst nää om han ska klara sig får han väll sjunga MJ låtar i idol resten av tiden!  Tove , Erik , Erika å Calle hoppas jag går långt jag vet att de finns andra som e bra ,men dom fyra hoppas jag de går bra för =)

I morse så väcktes jag av en puss av världens underbarste =) Han har farit å byta däck på bilen och jag ligger i sängen inlindad i täcke å myser med Tindra å Zorro.

I dag är de lördag =) Jag tycker om lördagar.... i dag tror jag de blir god mat å mys med film i kväll kanske ;)
Vi får se...

Kanske de e dags att kliva upp från sängen

ha en bra lördag P & K

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0