Luleå i dag

Jag har varit till luleå i dag å shoppat. Tanken var att jag skulle köpa en jacka å ett par skor,men hittade bara skor ingen jacka. Tony hittade däremot en snygg vinterjacka som han köpte =)

Här kommer bilder på mina inköp. Jag shoppade inte mkt hittade ingenting typ


Mina skor med gossigt ludd i skona så jag inte fryser i höst


Shoppa på lagerhause två såna här lycktor å doftljus vanilj
Även dekarationsstenar till min lykta.


Ett lite längre linne köpte även ett vitt å svart likadant.


Detta ska vi mumsa till Idol i kväll från godishuset =)

P & K

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad fina skor!

Och vad gott godiset såg ut :D

2009-09-25 @ 18:54:00
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0