Hurtig

I dag har Max blivit utskriven så nu e vi inte på permis nått mer. =)

Efter vi varit till sunderbyn har jag varit ute och gå med vagnen först gick jag till Tonys mor och far och sen så gick jag till min mor å far där vi åt middag. Visst e jag hurtig har nog aldrig gått så mycket på flera år =) Tony tog bilen eftersom han skulle fixa nått med den. De var skönt ute och Max sov gott i vagnen. När vi kom till mamma å pappa hade vi en present från krille å marianne de var en jätte söt dress till Max. Tack så jätte mycket =) Ska sätta in en bild på han när han har den på sig =)

Nu ligger Max på soffan å vilar han e så söt =) Man kan sitta å titta på han i timmar utan att bli less.
Max har badat nu i kväll så han luktar så gött =)
Ska ta de lugnt nu...

P & K



Sötare än socker =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0