Skatt

Nu ligger min skatt brevid mig i soffan och sover. I morgon bär de av till sunderbyn för kontroll och så blir mest troligt Max utskriven =) Nu äter Max bara ersättning och de går jätte bra. Han e så duktig våran grabb. Å nu väger han 2140 gram =) I kväll ska vi mest bara ta de lugnt Ida skulle nog komma förbi. Tony ska till lundberg å se fotboll. I dag fick jag korten på max som jag skricka på framkallning för en dag sedan. Tänkte att framkalla lite så man har i fall datorn skulle kracha eller nått. Jag måste skicka in för framkallning gravidbilderna till Moster =) Måste bara bestämma vilka jag vill ha och förstora. Nu ska jag ta å gosa med gossen.

P & K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0