lördag

Ja i dag e man trött av värmen i alla fall jag. Just nu så ligger Max här på soffan och tar en vilostund och jag sitter här en stund och skriver, å så har jag tänk ta mig en liten promenad bland bloggarna. Snart nu e de nära så ska vi packa våra grejer å bege oss till en större yta att bo på. Ska bli så härligt =) Vi ska börja flytta den 17 och alla grejer är nätan packade. Vi har kvar lite köksgrejer att packa ner kläder som ska ner i säckar å så grejerna på toan som man får ta de sista dagarna. Ska bli så roligt att inreda ett rum åt max kommer nog bli fint. Å längtar tills jag får sätta upp alla tavlor speciellt dom två stycken canvasarna Max fick i doppresenter.

I kväll så ska vi fara till Tonys mor och far å äta middag de blir grillat =) Och sen ska vi väll fara hem å mysa.
Inget roligt att vara hemma nu när de ser ut som en soptipp. Man lever med kartonger och sopsäckar överallt.

Så nu ska jag bara vänta att Tony kommer från sitt träningspass så blir de att bege sig mot näsby hållet =)

Jag älskar min familj är så lycklig att jag har er   *KÄRLEK*

kan bjuda på en bild så här på en lördag



Max världens goooaste unge;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0