tisdag 7 december

I dag har man varit upp tidigt halv 9.;) De är tidigt för mig =) De e så skönt att få sova. Max sov till halv 9 idag i vanliga fall vaknar han klockan 8.

Nu så målar Tony å Max ligger på soffan och vilar efter gröten och badet. Så då sätter jag mig här en stund. I dag tänkte vi fara å handla lite klappar känner mig faktiskt lite stressad. =) Tony e ju ledig nu 10 dagar sen han blev ledig så vill som hinna köpa alla julklappar innan han far å jobbar. För då kommer han nog inte hem förrän nån dag innan jul.

Julafton ska vi fira hemma hos oss i år och de ska bli så skönt att bara få vara hemma. Särskilt när Max ska gå å sova å så får han somna hemma i sin vanliga säng. Moster å jimmie kommer nog på jul, min faster å lars . mamma och pappa och farmor å farfar. =)

Nu så ska jag kika på lite klappar på internet


P&K

I morgon kommer nog Ida hit vi ska fota nå fina julbilder på Max Ida har planer ;)




en bild jag tog på max i tomtemössa =)

Kommentarer
Postat av: Gillasfoto

Så söööt, längtar tills jag får umgås lite med pluttenissen :))

Nu vill moster se lite bilder från huset, detaljer, utanför, ALLT !!!

Så sätt igång å fota med dej och lägg ut på bloggen !



Puss till er :)

2010-12-09 @ 21:47:10
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0