ensama nätter

Urch två ensamma nätter...Jag tycker inte om att vara ensam .Eller ensam å ensam kissarna e ju här med mig. I dag kommer Tony hem han som han jobbat för e nu frisk. så nu slipper jag sova ensam I morgon ska vi på dop lilly ska döpas =) de blir skoj.

Vi skulle behöva fara till luleå nån dag nu när de kanske inte blir nån umeå tripp, eftersom Tony måste jobba.  Vi skulle behöva köpa lite mera bejbis kläder å så har vi lite mer småtjafs till att köpa. Hade ju tänkt shoppa de i umeå men om de inte blir nått umeå för mig och Tony så får vi ta en luleå tripp iaf. Jag som hade velat fara till umeå de e skit att Tony ska jobba!

Hoppas Moster å jimmie kommer hit innan maj iaf =)

Ja nu ska jag gosa med kissarna sen kanske jag måste å handla lite granna

P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0