livligt =)

Det sparkar för fullt där inne =) De brukar mest sparka på morgonen och på kvällen ,men i dag har det varit livligt inne i magen. Nästan hela dagen =) De är mysigt när den sparkar och vänder sig. På fredag ska jag till bm och väga mig får se hur mycket jag har gått upp jag gissar på ett och ett halvt kilo till.

Vi funderar på att fara till luleå på onsdag. Känns som att man vill köpa bort lite barngrejor så man inte har så mycket kvar. Vi får se jag tror vi far,men kanske bara heden och barnens hus. Skulle köpa nån matta också på rusta till köket e så less på dom jag har där och snygga är dom inte.

Jag skulle fota vagnen i dag men jag har glömt att göra det. Den står hos farmor och farfar tills vi ska ha den så ska fara här nån dag och fota och sätta in en bild så får ni se =) Den e jätte fin är jätte nöjd. =)

Nu i kväll är de familj annorlunda och medium de får man inte missa =)

Ha en bra kväll P & K





Jag känner mig tjock =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, ja lite tjock är du allt ;) MEn bara på magen.



Vad kul att ni köpt en massa grejer. Vagnen är säkert jättefin! Gott allt fika ser ut också.



Jadu, massage 1 timme kostar ca 500 kr. Lite dyrt, så vet inte om jag har råd riktigt..

2010-02-01 @ 22:27:06
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Gillasfoto

Du har ju alltid drömt om att få gå opp i vikt och även om det bara är tillfälligt så får du ju nu chansen att känna hur det känns ;)

Fin e du i allafall :o)

storkramen från gammelmoster :)

2010-02-02 @ 09:13:18
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0