går in i v 27 i dag

I dag går jag in i v 27 gud vad tiden går fort.  Jag längtar....Nu har jag gått upp nästan 9 kilo, men kommer nog gå upp mera =) Den 23 ska jag träffa bm i gen de e roligt att vara där och höra hjärtljuden och så =) I dag har vi ätit korvsoppa hos mor och far mumma =) Mamma har tagit av mina ringar i dag saknar dom.  de satt fast ganska hårt tog ett tag att få av, men måste ta av dom så de inte växer fast! har förlovningringer nu runt halsen.
I morgon ska jag miroi med ida e nån föreläsning el nå. Urch sånt e inte kul! Måste kliva upp tidigt i morgon vi ska vara där klockan 9 så de e bara att kliva upp då. Nu ska jag äta lite känns som att jag inte gör annat än äter å äter. Å vad jag har sug efter isglass måste nog fara å köpa mig en i morgon.

v 26 från i går =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0