V 26

Nu e jag inne på v 26 på onsdag v 27. Har lite ont i bäckenet och svanken, men annars mår jag hur bra som helst. Jag är så lycklig tänk att jag och Tony ska bli föräldrar i maj.=) De e ju inte alls länge kvar tycker tiden går jätte snabbt. Jag längtar jätte mycket =)
Vi har köpt ganska mkt grejer redan,men har lite kvar. Vi ska handla lite nästa månad, så nästan man handlat allt de viktigaste iaf. Sen så måste vi köpa lite mera byxor och tröjor i lite större stolekar och en och annan pyjamas.

I dag har jag inte gjort så mycket vi har varit å handlat och lagat middag. Sen har jag vilat med zorro och tindra. Nu känns de bättre i svanken när man har vilat en stund, tidigare så hade jag jätte ont de värkte hemskt mkt.
Nu så ska jag ta en blogg runda sen i kväll ska jag se familjen annorlunda å spårlöst.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0